Hír | 2018.03.10.

Zelenák Ádám névre szóló borosdobozai

Zelenák Ádám névre szóló borosdobozaiZelenák-féle csomag

2018.03.10.

Jó bornak nem kell cégér. Mondja a régi magyar közmondás, ám ez ma nem hogy a bor, hanem semmilyen jó minőségű termék esetében nem állja meg a helyét. A bor eladásában, forgalmazásában pedig különösen idejétmúlt a megállapítás, hiszen minden borászat, pincészet sokat költ a dizájnra, arculatuk megtervezésére. Legyen bármilyen jó minőségű a boruk, jelenük, jövőjük sikere függ attól, hogy formatervezett palackokat, mívesen kidolgozott üvegeket, szép, ötletes címkéket használjanak, minden megjelenésükben - és ez akár a pincék küllemére, kinézetére is vonatkozik - egyediek legyenek.

 

Elitborinfo - Gombos Erzsébet írása

A névre szóló boros dobozok elterjedése, a palackok esztétikus, különleges csomagolásában vesz új irányt. Zelenák Ádám, az erdőbényei Illés Pincészet marketing ügyintézője szívügyének tartja, hogy az általa megtervezett dobozokkal mind több borászat üzleti kínálata bővüljön.

Saját ötleteként, egyéni vállalkozásában szerzi be hozzá az anyagot, tervezi meg a formát, majd  kézzel készíti el a dobozokat. Se fának, se kartonnak nem nevezhető a doboz alapanyaga, inkább egy erős, fahatású, ahogyan ő titulálja, fakartonról van szó, amelyet 3-4 lakkréteg véd. Víz- és penész álló, nedvességtűrő és a hagyományos dobozoknak megfelelő távtartó van benne. A tartók védik az üvegeket az összekoccolódástól, a palackok közé pedig faforgács kerül. Igény szerint, többféle típust kínál majd a borászatok számára, egytől a tizenkét üvegig helyezhetőek el majd a palackok a névre szóló dobozokban. Szemléltetve a minőséget, Illés felirattal, a prototípusokat már kiajánlotta a környékbeli borászatok számára. Ő nem akarja elhagyni Hegyalját, itt keresi a boldogulását, kicsi projektjével az itteni borászokkal akar együttműködni, bízik abban, hogy ötlete értékteremtő, amivel segítheti a pincészetek piacképességét. Újfajta csomagolástervezésében ez a szándék motiválta. Hobbinak indult, de reméli, több lesz belőle, hiszen a célközönség adott, és ő kész mindenféle speciális igényt kielégíteni. Abszolút rugalmas, nyitott minden megrendelői kérésre. Teljes körű szolgáltatásban gondolkodik, azaz a szállítást is vállalja.

Tizenkét darabos kollekcióját egyelőre a helyi borászoknak mutatja meg, de azt a lehetőséget sem veti el, hogy országos lefedettséggel bírjon a termék. Örömét leli az igényesen megtervezett és kivitelezett csomagolás készítésében, a projekt kész, már csak az a kérdés, hol, milyen borokat tesznek a névre szóló dobozokba.

Hozzászólások

Jelenleg még nem szólt hozzá senki ehhez a cikkhez. Legyen Ön az első hozzászóló és ossza meg velünk a véleményét!

+ Új hozzászólás