Hír | 2018.06.24.

Angyal borok mustrája Ázsiában

Angyal borok mustrája ÁzsiábanEgy Angyal

2018.06.24. Egyszerre van jelen az Angyal Borászat életében a borkészítés technológiai fejlesztése, modernizálása, a mennyiségi növekedés elérése, a termékpaletta kiszélesítése és a leglátványosabb változtatás, az új arculat folyamatos bevezetése és elfogadtatása. Minden borukat hitelesíti, védjegyük szóhasználatát kölcsönözve, az „angyali”, odaadó, tudatos és alapos marketing munka, ahogyan márkájukat egyedivé teszik. Építik a brandet magyar honban és külországban. Lépésről, lépésre veszik az akadályokat tudva azt, nagyon meg kell dolgozniuk a piacot, ha boldogulni akarnak.

Gombos Erzsébet írása

Alkottak három olyan bort, amely borcsaládként forgalmazva a széles nagyközönségnek készül.
Mindegyikre jellemző, hogy sleeve fóliába csomagolják, ami annyit tesz, hogy a palackot ez a speciális
fólia védi, de az oldalán kivágások vannak rajta, hogy a bor színe, beltartalma mégis látszódjék.
Csavarzárat kapnak az üvegek, látványos, mutatós a megjelenésűek. Jellemzően fiatal, egy-két éves
borok kerülnek ezekbe a palackokba. Ezt a stílust, dizájnt képviseli egy száraz furmintjuk, „Érintés”
néven. Üdvözlet a neve a száraz Muscat Blancjuknak. Van egy félédes kategória, ez egy cuvée bor,
furmintból, hárslevelűből és sárga muskotály készül és Tézisnek hívják. Könnyű, kellemes borokról van
szó, jó fröccs is készíthető belőlük, úgymond a mindennapok bora mindhárom.
Középkategóriás termékük, a vállalkozás egyik zászlóshajója, a Mosoly nevet viselő cuvée boruk. Ez egy
édes kategória, furmintból, hárslevelűből, muskotályból ”rakják össze” és 60-70-es cukortartalommal
rendelkezik. Fél literes kiszerelésben, papírcsomagolásban, gyönyörűen megnyomtatva kerül a polcokra.
A Mosolynak van egy nagy testvére, Ámor keresztnévvel. Jellemezője: késői szüretelésű furmintból
készül, szintén édes bor, 90-es cukortartalommal. Ez már
a desszert borok közé tartozik.
Borkülönlegességeik jellegzetes tokaji palackot kaptak és ezek megjelenése is megújult. Arannyal
nyomtatva, szép papír köntösben hozzák forgalomba a palackokat. A Vonzás, Tokaji szamorodni száraz
bor. Az aszú jelleget is lehet belőle érezni, diósabb, érleltebb ízek jellemzik, magas a savtartalma, ezzel
párhuzamosan az alkoholtartalma is. Úgymond réteg bor, mintha megszemélyesítenék, „őt” tekintik az
érett férfi ember borának. Címkéjét elforgatták (nem téglalap alakú) az üvegen, a mintázat arany

trébeléssel, dombornyomással készül, rendkívül impozáns. A Szeretet, - Tokaji Édes Szamorodni. Két-
három éves tölgyfa hordókat használnak az érleléséhez, vagyis a kevésbé ászkolt hordó íze dominál

benne. Könnyedebbre, gyümölcsösebbre, élményt nyújtó, jól ihatóra van hangolva, mégis az aszús,
lekváros jegyek megjelennek borban.
Új kihívás a borászat számára, hogy az ázsiai piacon is megmutassák magukat. Ezt a kitörési pontot látják
maguk előtt, amellyel megpróbálnak a Tokaji Aszúban nagyobbak lenni, ezzel a hungarikummal, - ami a
világon egyedül Tokaj Hegyalján állítható elő - olyan országokat találni, ahol a fizetőképesség és
kuriózumra való nyitottság egyértelműen prognosztizálható. A Magyar Kereskedőház közreműködésével
egyelőre Japánban és Kínában keresik azokat a partnereket, akikkel állandó üzleti kapcsolatot tudnának
létesíteni. A tárgyalások folyamatosak, a potenciális üzletfelek a kizárólag számukra kifejlesztett új
terméket, bormintát már letesztelték. A kultúrájuknak megfelelő, az ízlésükhöz igazodó csomagolást a
borászat megszerkesztette és a kereskedőház elsőként Japánba juttatja el mustrára. Az új terméken kívül a
top selection kategóriából 2 bort ajánlanak tárgyalópartnereiknek. Piaci kínálatuk „főszerepét”
természetesen az aszú játssza. Elsődleges céljuk, hogy ennek a hungarikumnak nyerjenek meg Ázsiában
minél több vásárlót.
A hosszútávon, biztonságosan működő export előfeltétele jövőbeni fejlesztéseiknek.

Hozzászólások

Jelenleg még nem szólt hozzá senki ehhez a cikkhez. Legyen Ön az első hozzászóló és ossza meg velünk a véleményét!

+ Új hozzászólás